Плащане и доставка

Плащане

Вашите поръчки можете да заплатите по един от следните начини:

Наложен платеж - заплащането се извършва в брой с наложен платеж на куриера при получаване на поръчката и включва стойността на Вашата поръчка + доставката.

Банков превод - заплащането се извършва чрез банков превод по сметката на ФлороВалентин ЕООД. След като банковата сметка бъде заверена със сумата от поръчката се пристъпва към изпращане на закупения продукт. Доставката се заплаща на куриера при получаване на пратката.

Бенефициент: ФлороВалентин ЕООД
Банка: УниКредит Булбанк
IBAN: BG81 UNCR 7000 1523 1919 40
BIC: UNCRBGSF
Основание за плащане: номер на поръчката и Вашите 2 имена

Доставка

Вашите поръчки доставяме чрез услугите на Спиди и Еконт до всяка точка на страната. При финализиране на поръчката си, може да изберете доставка до избран от Вас личен адрес или до офис на куриера.

Цена за доставка:

Цената за доставка се определя от обема и теглото на продукта/ите и се изчислява и съобщава в момента на заявяване на поръчката. 

Срок за доставка:

- от 1 до 5 работни дни (от момента на потвърждаване на поръчката) на територията на България и зависи от населеното място, където трябва да се достави. Не важи за продукти, в чието описание изрично е посочен различен срок за доставка или са със статус "Предварителна заявка". 

- поръчките се обработват до 16:30 ч. всеки работен ден. Поръчките, получени след 16:30 ч. се обработват на следващия работен ден. Поръчки, направени след 16:30 ч. в петък, както и поръчки заявени в събота, неделя или празнични дни, се обработват в първия работен ден.

Други условия

ПРЕГЛЕД НА ПРОДУКТА

Необходимо е да прегледате стоката в момента на доставката и предаването й от куриера и ако не отговаря на изискванията да ни уведомите незабавно. 

ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ СЕ ИЗПРАЩАТ СЪС ЗАСТРАХОВКА! Когато куриерът достави поръчката се заплаща сумата по наложения платеж. В присъствието на куриера внимателно се оглежда опаковката за видими наранявания, разкъсвания, смачквания и др. Отваря се опаковката и се проверява продукта/продуктите за счупвания, наранявания или други щети. Ако се констатират щети по продукта/продуктите, се оформя документ за нанесени транспортни щети с куриера и се връща пратката. Продукта/продуктите следва да бъдат върнати до BUZI.bg с опция за преглед, за да може да бъде прегледано неговото състояние. След получаването на информацията от куриерската фирма, ние своевременно ще Ви изпратим нов продукт/продукти. Имайте предвид, че ако не се спазят условията по преглед на стоката пред куриера, BUZI.bg не носи отговорност за предявени рекламации, свързани с цялостта на продукта за това е много важно винаги да ползвате услугата ,,ПРЕГЛЕД НА ПРОДУКТА''. Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от BUZI.bg компания за куриерски услуги приеме стоките. 

 

Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените "Бисквитки". Научете повече за нашите политика за поверителност и политика за Бисквитки